למה פתחנו את הגיוס הזה
בכל יום ובלילה, מסביב לשעון, בלי הפסקות ובלי חגים – אפילו ביום הכיפורים – מגיניה של ירושלים ושל היישובים ביהודה ושומרון עומדים על משמרתם, בודקים רכבים, מאתרים מחבלים ועושים הכול כדי שהטרגדיה של 7 באוקטובר לא תחזור עוד לעולם.
בקרן "יד יצחק" אנחנו רוצים להודות לגיבורים הללו, שבחום הכבד של החמסינים ובקור המקפיא של לילות החורף מגינים עלינו בגופם מפני אימי המלחמה והטרור, ומסכנים את חייהם כדי שנוכל לישון בשקט.
בליל ה־15 בדצמבר, בהדלקת הנר השני של חנוכה, נציגי הקרן ובלוגרים ישראלים יצאו לברך את הלוחמים שלנו אישית – עם סופגניות, משקאות אנרגיה וחנוכיות. אנחנו רוצים להראות להם שאנחנו מעריכים את עבודתם ושאיננו זוכרים אותם רק כשמשהו קורה בארץ – וגם לשמח אותם בימים החשוכים הללו, כשהחשיכה יורדת כבר בארבע אחר הצהריים.
כדי לבצע את "מרוץ המחסומים" הזה עלינו לגייס סכום של 8,000 ש"ח – כספים שייועדו לרכישת סופגניות וכיבוד נוסף, פיצות חמות ומשקאות עבור הלוחמים שלנו. עשרה מחסומים בגוש עציון כבר מחכים לנו בשמחה.
בואו נדליק את החנוכה הזו ונגרש יחד את החושך שלאחר המלחמה! ✨🕎


