למה פתחנו את הגיוס הזה
את מיכאל אתם כבר מכירים. אדם שבעבר סייע לאחרים, ולפתע מצא את עצמו בצד שמקבל עזרה. אחרי שני אירועים מוחיים, התקף לב ואבחנה של נכות לכל החיים – הוא לא ויתר. הוא המשיך לחיות, המשיך לנסות להיות מועיל, המשיך להילחם.
לפני שנה עזרנו לו יחד: גייסנו כספים לקטנוע חשמלי, כדי שיוכל לצאת מהבית ולא להיות אסיר של ארבע קירות וגופו הכואב. עבור מי שכמעט ואינו מסוגל ללכת, זו הייתה קרן אור בחשכה.
היום האור הזה כבה.
הקטנוע שלו נגנב – פשוט כך. האדם שכמעט לא הולך נשאר שוב לבדו עם הכאב והשקט.
איך יוכל עכשיו להגיע לרופא? איך יקנה תרופות? איך ימשיך לחיות?
מיכאל לא מתלונן. הוא מתבייש. הוא מתנצל שהוא מבקש שוב. אין לו מילים יפות; הוא פשוט אומר:
“אני לא יכול יותר. בלי העזרה שלכם אין לי ממה לחיות, אין לי איך להתקיים, איך לקנות אוכל ובגדים. נשארתי לגמרי לבד.”
הגניבה היא רק קצה הקרחון.
מאחוריה מסתתרים חובות מצטברים על מזון, ארנונה, תרופות, חיתולים וצרכים בסיסיים אחרים.
אנחנו לא יכולים לעמוד בצד ולהשאיר אדם ללא מזון, תנועה ותקווה.
- 🛵 קטנוע חשמלי חדש: 8,000 ש”ח
- 🛒 חובות מזון: 6,000 ש”ח
כל שקל איננו רק תרומה; הוא מסר: “מיכאל, אתה חשוב לנו.”