למה פתחנו את הגיוס הזה
לפני שלוש וחצי שנים, לאריסה וּויאצ'סלב ברחו מהמלחמה ועברו מדניפרו לישראל. בדניפרו נשארה מאחור העבודה האהובה והקהילה היקרה לליבם, שאליה הקדישו את כל חייהם. אבל רצו שקט, שלווה ויציבות. הגיל ומחלתה של לאריסה (היא כמעט עיוורת מילדותה) לא הותירו להם אפשרות להישאר בעיר שהופגזה כמעט מדי יום.
המשפחה התיישבה בבת ים, הצליחה לסדר את החיים, והימים עברו בשלווה שקטה עם שמחות וקשיים. כן, היו גם בשורות רעות – בישראל התגלתה אצל ויאצ'סלב מחלת סרטן. אבל – האהבה היא התרופה הטובה ביותר – הם התמודדו, טופלו, התאמצו ולא התלוננו.
עד הלילה האחרון.
בלילה שבין ה-14 ל-15 ביוני, טיל בליסטי ששוגר מאיראן לעבר שכונת מגורים בבת ים נפל מטרים ספורים מביתם. 6 אנשים נהרגו, מעל 200 נפצעו בדרגות שונות. בין נפגעי התקיפה נמצאים גם לאריסה ובעלה. הבית נפגע קשות. לאריסה וויאצ'סלב עצמם מאושפזים במצב של הלם.
מי שברח מהמלחמה, מוצא את עצמו שוב נלחם על חייו. אך הפעם – הם לא יצליחו להתמודד לבד.
דרוש שיפוץ. דרושות תרופות. דרושים תנאי מחיה בסיסיים. דרושה אכפתיות.
אנחנו פותחים בגיוס כספים כדי שלאריסה וויאצ'סלב לא רק ישרדו, אלא יוכלו לשוב לחיים של ממש.
כל שקל שתתרמו – הוא לא רק תרומה. הוא:
חלק מקיר,
חבילת תרופות,
תחושה שיש אנשים סביב שאכפת להם.
עשו צעד לקראתם. שתפו את הקמפיין. תרמו.
האויב יכול להרוס קירות, אך לא את הלבבות.
ביחד – ננצח.