למה פתחנו את הגיוס הזה
לאה בת 26. היא הרביעית מתוך שבעה ילדים.
היא גרה בצפת ועובדת כמדריכה חינוכית בפנימיה לתלמידי כיתה י"א.
לאה מאוד אוהבת את עבודתה ולומדת במכללה בצפת לעובדת סוציאלית.
בזמנה הפנוי היא מטיילת ברחבי ישראל ומבקרת את אחיה, אחיותיה ואחייניה.
לאחרונה, דרך חברה, לאה הכירה את ארוסה.
משה בן 28, סיים ישיבת חב"ד ומתכנן לעבוד בתחום החינוך.
כיום הוא לומד הוראה וממשיך ללמוד באופן קבוע בכולל.
מהפגישה הראשונה הם הבינו - זה שידוך מושלם.
בפגישה הראשונה גילו עד כמה הדעות שלהם על החיים, על העתיד ועל משמעות המשפחה זהות.
זהו אחד מאותם מקרים נדירים שבהם נפגשות שתי חצאים של שלם אחד.
המשפחה של לאה חיה במצב כלכלי צנוע מאוד.
אביה נפגע קשה בזמן הקורונה ואיבד חלק מראייתו.
למרבה הצער, ביטוח לאומי לא הכיר בדרגת נכות מספקת כדי לקבל קצבה מלאה - ולכן המשפחה מקבלת רק 1,500 ש"ח בחודש.
בשל כך נצבר חוב גדול והבנק חסם את החשבון.
ההורים של לאה ניסו להתמודד בעצמם - פנו לבנקים לבקשת פריסת חובות, היו מוכנים לקחת הלוואות חדשות - אך קיבלו סירוב בכל מקום.
לכן הם פנו לעזרת הקרן שלנו.
לאה עצמה אינה יודעת על המצב.
הוריה עושים כל שביכולתם לשמור לה על השמחה והשקט לפני החתונה.
כל עזרה תהיה הצלה אמיתית ותאפשר למשפחה הזו לציין את היום החשוב הזה בלי פחד ובושה.
בנוסף לגיוס לחתונה, חיברנו את תוכנית סמארט חסד ועובדת סוציאלית כדי לעזור למשפחתה של לאה לקבל הכרה בנכות וקצבה.