למה פתחנו את הגיוס הזה
💙 שלום! שמי ילנה, אני בת 62.
אני מהנדסת מכונות במקצועי. עבדתי כל חיי, אף פעם לא פחדתי מעבודה קשה, אבל היום אני במצב שבו איני יכולה להתמודד בלי עזרה.
🎗 אובחנתי בסרטן בשלב שלוש.
עברתי ניתוח מורכב ושישה טיפולים בכימותרפיה. אחרי הטיפול הרופאים רשמו לי את התרופה לינפרזה, שאותה קיבלתי ברוסיה בחינם, אבל בישראל מחירה גבוה מאוד ואינו בהישג ידי.
📅 סיפור העלייה שלי אינו רגיל.
הגעתי לישראל בשנת 2023, אך כמעט מיד נאלצתי לחזור - הייתי צריכה להמשיך את הטיפול בדחיפות, ובישראל רק תהליך אישור האבחנה היה נמשך הרבה יותר זמן.
ביוני 2024 הרופאים אישרו לי לחזור, אך בגלל אובדן המעמד כתושבת נאלצתי להמתין חצי שנה עד לשחזור הביטוח הרפואי שלי.
הבאתי איתי כרית ביטחון קטנה, אך במהלך חצי השנה הזאת היא פשוט נגמרה.
🩺 עכשיו אני שוב במערכת, עוברת בדיקות ומתכוננת לניתוח בעורק התרדמה, שבו ההיצרות כמעט מלאה.
בנוסף, אובחנו אצלי אדנומה של יותרת המוח, סוכרת, ארטרוזיס, נוירופתיה ברגליים וסיבוכים אחרי הכימותרפיה.
ראייתי חלשה, השבר ברגל לא מחלים, ולאחר זיהום בקיץ הופיעו גם בעיות בלב.
💰 ההכנסה היחידה שלי היא קצבה מביטוח לאומי בסך 3,221 ש"ח.
זה מספיק רק לשכר דירה ולחלק מהתרופות.
🌿 אני משתדלת לשמור על כוחות ואמונה כדי שלאחר סיום הטיפול אוכל לחזור לחיים רגילים ולעבודה.
🙏 כל עזרה עכשיו היא הזדמנות להמשיך בטיפול, לרכוש תרופות ופשוט לשרוד.
תודה מכל הלב לכל מי שיכול לעזור. 💛