לפעמים, כל מה שצריך כדי לשנות את חייו של מישהו הוא להושיט יד בזמן הנכון.
מאירה, אם צעירה ואחות זוטרה באחד מבתי החולים העמוסים בישראל, ביקשה עזרה בתקופה שבה כוחותיה אוזלים.
ללמוד להיות אחות, לעבוד בבית חולים, לטפל בבן קטן, חוסר תמיכה - כל זה נפל על כתפיה במקביל.
בעזרתך, מאירה הצליחה:
✔️ תשלום חובות שירות;
✔️ לספק טיפול לבנך במהלך התמחותו בבית החולים;
✔️ המשיכו בלימודים והשלימו את החודשיים הראשונים להתמחות.
היום מאירה צועדת בביטחון לעבר החלום שלה - לקבל השכלה מלאה ולבנות חיים חדשים המבוססים על דאגה לזולת.
הסיפור שלה הוא הוכחה לכך ששום מעשה טוב לא מתבזבז.
תודה לכל מי שהגיב!
תודה ששינית את החיים לטובה איתנו!
כל תמיכה שלך היא עוד סיפור שנשמר, עוד הזדמנות לעתיד.