למה פתחנו את הגיוס הזה
המלחמה עם איראן הפכה למציאות החדשה שלנו בשעה 3:00 בלילה ב-13 ביוני.
זאת לא רק מלחמה על שטחים – זאת מלחמה על זכות קיומנו, כשישראל ניצבת בחזית, מגנה על העולם כולו מפני איום גרעיני בידי קיצוניים מטורפים. אך עבור ישראלים פשוטים, זה אומר הפצצות לילה בטילים בליסטיים מתקדמים, שכל פגיעה של אחד מהם עלולה להחריב כמה מבנים בבת אחת. זה אומר אזעקות ליליות ומצב חירום, כשכולנו יושבים בבתים וכל צלצול בטלפון נתפס כהודעה נוספת מפיקוד העורף.
אנחנו משלמים מחיר עצום כדי שהעולם יוכל להמשיך להתקיים ומתפללים לביאת המשיח במהרה – אך אנו זקוקים לעזרתכם בדחיפות. מספר הנפגעים הישירים מהתקפות הטילים של איראן כבר עלה על מאה אנשים, ביניהם ילדים. הטילים האיראניים לא מבחינים בין לאום או דת – יהודים, ערבים, נוצרים, מוסלמים, חילונים ודתיים, כולם נפגעים. זה הכאב של כולנו.
עמותת "יד יצחק" לא יכולה להישאר אדישה למצב. כבר פתחנו קו חירום לסיוע לכל מי שנפגע ישירות או בעקיפין מההתקפות, מי שחווה בלבול, לחץ וזקוק לעזרה חברתית. עובדינו, כולל עובדים סוציאליים, ממשיכים לפעול ללא הפסקה למרות מצב החירום, מוכנים להעניק את כל הסיוע שברשותנו, כולל סיוע כלכלי בעת הצורך.
אם אתם זקוקים לעזרה, צרו עמנו קשר:
WhatsApp: 058-469-2600📱
Email: [email protected]📧
אנו מדברים עברית, רוסית, אנגלית, צרפתית ואידיש.
הדבר החשוב ביותר: אנו פותחים בגיוס תרומות למען הנפגעים.
למי שביתם נהרס. למי שנותרו ללא קורת גג, ללא רכוש, ללא הכנסה. לכל מי שנקלע למצוקה בעקבות המלחמה הנוראה הזו. אנו בודקים כל בקשה בקפידה, אוספים מסמכים, מבצעים העברות בשקיפות וביושר. כל שקל שייתרם יגיע ישירות ליעדו.
אנחנו זקוקים לתמיכתכם עכשיו יותר מתמיד.
זה מאבק משותף של כולנו – למען החיים, האור והטוב.
תודה שאתם איתנו.
עם ישראל חי!