למה פתחנו את הגיוס הזה
חיה רבקה, בתה של שרה לאה ברקוב, נצר בדור השביעי לשתי שושלות חסידיות מהוותיקות ביותר – ברסלב וחב״ד – זקוקה לעזרתנו.
חיה רבקה עלתה לישראל בגיל 6, סיימה לימודי תיכון, שירתה בשירות לאומי ובהמשך למדה באוניברסיטה בריגה. במשך שנים רבות עסקה בפיזיותרפיה והעבירה שיעורים במוסדות חינוך מקומיים.
בשנת 2021, עקב נסיבות משפחתיות, חיה רבקה שבה לישראל. לצערנו, בעקבות מחלה נוירולוגית נאלצה לעזוב את הקריירה שלה בפיזיותרפיה. בגיל ארבעים פלוס חזרה לספסל הלימודים, והיא כעת מסיימת תואר בתחום ״ניהול מנהלי של מוסדות חברתיים״.
בשנתיים הראשונות לאחר שחזרה לישראל, חיה רבקה לא רק הצליחה לעבוד במקצועה במקביל ללימודים, אלא גם עזרה לעולים חדשים בתרגומים רפואיים וליוותה אימהות לילדים עם צרכים מיוחדים בכל שרשרת הבירוקרטיה הרפואית. לצערנו, פגיעה בעמוד השדרה מנעה ממנה להמשיך בעבודה זו, אך היא לא ויתרה – והיא מצאה תפקיד חדש כמנהלת אדמיניסטרטיבית במחלקה חדשה באחת מקופות החולים.
כדי להתחיל בעבודה קבועה, חיה רבקה זקוקה לקורס נוסף בתחום הניהול האדמיניסטרטיבי במערכת הרפואה. לאור העובדה שבעקבות מצבה הרפואי לא יכלה לעבוד במשרה מלאה במשך זמן רב (בדיקות וטיפול בפגיעה), גם תשלום קטן יחסית לקורס – בשילוב עם שכר דירה, צרכים בסיסיים והוצאות רפואיות – הופך עבורה לכמעט בלתי אפשרי.
בואו נעזור לגיבורה שלנו לחזור לחיים מלאים ולהתחיל לעבוד בהצלחה!