עזרה מוצלחת

הצילו את אמא ראיסה

הצילו את אמא ראיסה
"כל מי שמציל חיים אחד מציל עולם ומלואו. לנצח את הסרטן ולהציל חיים זה מדהים. הסיפור הזה הוא שאתם ואני ביחד יכולים לתרום לזה. אמא של רעיה בישראל מאז 2008. היא בת 77, יש לה בן מבוגר, נכדים ונינים מוצלחים, חיים שלווים ומאושרים וחיי זקנה מאושרים. כמובן שלא בלי בעיות בריאות - אולקוס, לב, לחץ דם, סוכרת, אבל למי אין את זה בגיל הזה? בדיקות דם וסריקות CT כל חצי שנה, יחס זהיר לבריאות, ואתם יכולים להיות רגועים. לפחות ככה זה היה. הבדיקה בסתיו בשנת 2020 לא הראתה בעיות חדשות. היה צורך לדלג על בדיקת האביב של 2021 בגלל הקורונה. ובקיץ זה נהיה מטריד. אחרי ראש השנה 2021 רעיה ירדה קרוב ל-10 קילו. ואז היא ירדה עוד 10 קילו בשבוע. משפחתה לקחה אותה לרופאים כדי לברר מה לא בסדר ולנקוט בפעולה מיידית. בדיקות גילו בעיה בכבד. הרופאים הבהילו אותה לסורק CT בכל מרפאה שתיקח אותה. שבוע לאחר מכן חזרו תוצאות הבדיקות: סרטן עם גרורות בכבד ובעצמות. זה כבר לא היה רק ​​מדאיג. עכשיו זה היה מפחיד! כל חייה של משפחתה של רעיה הפכו להמתנה לתוצאות הסופיות של הבדיקות ולמרשם הטיפול, לתשובה לבקשתה למכשיר לשמירה על רמות החמצן בדם. חיכו לתשובה מביטוח לאומי, טיפלו בה, דאגו לה. בני יעקב עזב את עבודתו המשתלמת כמאייר כדי לתת לאמו את כל הזמן שהוא יכול. אפילו לעבוד מהבית לא היה אפשרי. ועדיין הייתה דרך לחיות. לאכול. לשלם את החשבונות.

פתחנו גיוס כספים לתמיכה ברעיה ובני משפחתה עד שהתחילו לשלם את הסובסידיות. והגענו ליעד של 10,000 שקלים תוך זמן קצר מאוד - מהר כל כך שזה הפתיע אפילו אותנו. בזכותכם! אמא רעיה מספרת לנו איך הסיפור הזה התפתח: שמי ראיסה מיטלמן, אני בת 77 ואני בישראל 14 שנים. אני מקווה לקבל את השבת עוד הרבה קיצים, להנות מהנכדים והנינים שלי, לראות אותם גדלים! בעיקר, תקוותי חזרה אליי הודות לתמיכה חסרת האנוכיות של אהוביי, אמונתם, תפילותיהם של אנשים רבים ועזרתכם חסרת האנוכיות לפנסיונרית שאתם אפילו לא מכירים. תודה! תודה לקרן יד יצחק ולכל מי שתרם ותמך בנו כספית! הטיפול בי דרש ארוחות מיוחדות, הוצאות רבות אחרות ותשומת לב מתמדת, 24 שעות ביממה! נזקקנו לכך מאוד. והתגברנו על זה במידה רבה בזכותכם. אני שמחה לבשר לכם שהמחלה דועכת! אהוביי חזרו לעבודה ולחיים כרגיל, ואני יכולה ליהנות מהשמחה הפשוטה של ​​להיות שוב סבתא: לטפל בנכדיי. אנחנו ממשיכים בטיפול ובהחלמה של הגוף שלי. אני מלאה אופטימיות והכרת תודה לבורא, ששלח את ליבכם לעזור לי! חברים! תודה שעשית ניסים אמיתיים! אנו שמחים להיות מסוגלים לבוא לעזרת אנשים הזקוקים לכך. הנדיבות והכנות שלכם מעוררות בנו השראה להמשיך לעזור לנזקקים. כאן נמשיך לספר לכם על ההצלחות המשותפות שלנו".