ב-30 ביוני 2025, העניק צוות הרפואה של גדוד צבר בחטיבת גבעתי הודעת תודה רשמית לארגון יד יצחק על הסיוע והתמיכה.
במכתב מצוין כי הציוד הרפואי המודרני שנתרם על ידי הקרן משמש ישירות בחזית ומסייע בהצלת חיים, מתן עזרה ראשונה ומספק לחיילים את הטיפול הטוב ביותר בתנאי לחימה.
הלוחמים הדגישו כי סיוע זה הוא ביטוי אמיתי של תמיכה בעם ישראל, כבוד למסורות היהודיות ודאגה לכל אחד מהם ולמשפחותיו.
"עזרתכם מחממת את הלבבות, מחזקת את תחושת האחדות, הסולידריות הרגשית והלאומית", נכתב במכתב התודה.
אנו גאים בכך שיד יצחק יכולה לעשות שינוי אמיתי עבור אלו המגנים על כולנו מדי יום, ואנו מודים לכל אחד מהתורמים שלנו על האמון והתמיכה.