שלום, חברים יקרים.
אני רוצה להודות מעומק הלב לקרן ולכל מי שעזר למשפחתי.
תמיד השתדלתי להיות בצד של אלה שעוזרים. בזמן המלחמה בישלתי אוכל כשר חם לחיילים - בהתחלה מהחסכונות שלי, ואחר כך בעזרת אנשים טובים. ועכשיו, באופן לא צפוי, מצאתי את עצמי בצד השני - זה שצריך עזרה.
זה לא קל להודות בזה, אבל בזכותכם הבנתי שטוב באמת חוזר.
לאחר ההפגזה בבאר שבע הדירה שלנו ניזוקה: הפיצוץ שבר את החלונות ופגע ברהיטים, בחפצים ובציוד. נשארנו בלי קורת גג ובלי אמצעים, אבל התמיכה שלכם עזרה לנו לקום מחדש.
עזרתם לנו לא רק בכסף - החזרתם לנו תקווה.
תודה לכל מי שהגיב, תרם, שיתף, התפלל עבורנו.
שהטוב שעשיתם יחזור אליכם פי כמה.
באהבה והכרת תודה,
חיה-ביילה קוגן 💛