עזרה מוצלחת

תודה מחיה־ביילה

תודה מחיה־ביילה

שלום, חברים יקרים.
 אני רוצה להודות מעומק הלב לקרן ולכל מי שעזר למשפחתי.

תמיד השתדלתי להיות בצד של אלה שעוזרים. בזמן המלחמה בישלתי אוכל כשר חם לחיילים - בהתחלה מהחסכונות שלי, ואחר כך בעזרת אנשים טובים. ועכשיו, באופן לא צפוי, מצאתי את עצמי בצד השני - זה שצריך עזרה.
 זה לא קל להודות בזה, אבל בזכותכם הבנתי שטוב באמת חוזר.

לאחר ההפגזה בבאר שבע הדירה שלנו ניזוקה: הפיצוץ שבר את החלונות ופגע ברהיטים, בחפצים ובציוד. נשארנו בלי קורת גג ובלי אמצעים, אבל התמיכה שלכם עזרה לנו לקום מחדש.

עזרתם לנו לא רק בכסף - החזרתם לנו תקווה.
 תודה לכל מי שהגיב, תרם, שיתף, התפלל עבורנו.
 שהטוב שעשיתם יחזור אליכם פי כמה.

באהבה והכרת תודה,
 חיה-ביילה קוגן 💛