עזרה מוצלחת

תודה ממוישה חיים וחנה וליצקי

תודה ממוישה חיים וחנה וליצקי

שלום!

אנחנו רוצים להביע תודה עמוקה לכל התורמים, לארגון קרן יד יצחק, לרבי מליובאוויטש ולכל מי שתמך בנו.
תודה לכם על הטוב לב, ההתחשבות והמעורבות שלכם. אנו מעריכים מאוד כל מעשה טוב וכל עזרה שקיבלנו מכם.

תודה רבה לכולם! ✨