אנחנו רוצים לומר תודה ענקית לכל מי שתמך בנו בימים הקשים האלה.
עברנו משהו שאף אחד לא צריך לעבור – ונשארנו בחיים רק בנס.
הטוב לב, הדאגה והעזרה שלכם נתנו לנו כוח להמשיך.
שנחיה כולנו עד מאה ועשרים – בשלום, בבריאות ובאהבה.
שהימים האלה יזכירו לכולנו כמה חשוב לשמור על הלב ועל טוב הלב, גם בזמנים קשים. 🙏