עזרה מוצלחת

💛 תודה מלריסה וויאצ'סלב

 💛 תודה מלריסה וויאצ'סלב

אנחנו רוצים לומר תודה ענקית לכל מי שתמך בנו בימים הקשים האלה.
 עברנו משהו שאף אחד לא צריך לעבור – ונשארנו בחיים רק בנס.
 הטוב לב, הדאגה והעזרה שלכם נתנו לנו כוח להמשיך.

שנחיה כולנו עד מאה ועשרים – בשלום, בבריאות ובאהבה.
 שהימים האלה יזכירו לכולנו כמה חשוב לשמור על הלב ועל טוב הלב, גם בזמנים קשים. 🙏