שמי אסתר. לא מזמן הרופאים אמרו לי שלעולם לא אוכל להביא ילדים לעולם. אבל קרה נס — נכנסתי להריון.
💫 והנה הנס התגשם — ילדתי את תינוקי.
הוא נולד בריא, וזה האושר הגדול ביותר בחיי.
בשבועות האחרונים של ההריון נשארתי ללא תמיכה, אבל אתם — אנשים טובים וחומלים — עזרתם לי לעבור את התקופה הזו. בזכות התרומות שלכם יש לנו כעת את כל הדרוש: מיטת תינוק, בגדים, אוכל, והכי חשוב — התחושה שאנחנו לא לבד.
תודה מעומק הלב לכל מי שעזר לנו. מי ייתן והטוב שעשיתם יחזור אליכם פי כמה. 💛