שלום, חברים יקרים!
נקלעתי למצב מאוד קשה, וכאשר הקרן פתחה עבורנו מגבית — זו הייתה ממש ישועה.
אני מודה מעומק הלב לכל אחד ואחת מכם 🙏
תודה על הלב הרחב, על התמיכה, המילים, התפילות והתרומות שלכם.
נתתם למשפחתי תקווה וכוח להמשיך הלאה 💫
👩👧👦 אני גרה בבית שמש עם בעלי ובננו הרך שנולד זה עתה.
אמי טסה מחו״ל כדי לראות את נכדה, אך זמן קצר לאחר מכן אושפזה בטיפול נמרץ ללא ביטוח רפואי.
כעת היא בשיקום ממושך, ובזכות עזרתכם הצלחנו לממן חלק מהטיפול ולהחזיר לעצמנו את האמונה בטוב. 💜💖