שתי פעימות הן לא סיבה להפסיק. היסטוריה של עזרה למייקל
"הרבה אנשים מכירים את מיכאל גימפלביץ' כמתנדב מאוד פעיל, שעזר פה ושם, ונתן עצות לאנשים, והפנה אותם למקום הנכון. 18 שנים בישראל עסק בהתנדבות בקרנות שונות ותמיד היה רגיש לבקשות לעזרה ולצרות של אנשים אחרים.אבל ב-2021 הוא נזקק לעזרה בעצמו.שני שבצים. מיקרו-אוטם. נכות לשארית חייו.אובדן כמעט מוחלט של יכולת ההליכה.רק לקום מהמיטה דורש ממנו מאמץ עצום. ומיכאל הוא מסוג האנשים שרגילים ללכת ואפילו לרוץ, ולפתור את הבעיות הרבות של אנשים נזקקים.מהלך השיקום לאחר שבץ הוא עבודה ארוכה, יקרה וקשה מאוד. רופאים, פיזיותרפיה, אימונים וכאבים.למיכאל אין חסכונות. הוא גר לבד, שוכר דירה. בתו היחידה רחוקה, יש לה משפחה משלה ואין לה את היכולת לבצע רכישות יקרות.הוא מקבל סיוע בשכר הדירה מביטוח לאומי ורופאו המליץ על מכונית חשמלית כדרך ההתניידות היחידה האפשרית עבורו. אבל האבחנה של מיכאל לא מאפשרת לו לקבל אחד בחינם, רק לקנות אחד.אבל זה יקר מדי.אנשים רבים בנסיבות כאלו היו מתייאשים וכועסים על מר גורלם. אבל לא מיכאל.חברים ומכרים עזרו לגבות את התשלום הראשון עבור המכונית החשמלית - למרבה המזל, הרבה אנשים נשארו אסירי תודה לו. סוף סוף הצלחנו לפתור את הבעיה על ידי גיוס של קצת פחות מ-10,000 שקלים לקניית מכונית חשמלית. ליתר דיוק, אתם הצלחתם לעשות את זה!ערב טוב חברים יקרים!כאן מיכאל גימפלביץ' כותב לכם. אני בן 62. אני בישראל כבר משנת 93'.אני רוצה להגיד תודה רבה לכל מי שעזר לי ולכם, העובדים היקרים של קרן יד יצחק.אחרי שתי התקפי שבץ, אני לא יכול ללכת כמו שצריך. כל כך הרבה חברים התרחקו ממני. ורק אתם עזרתם.אני לא יכול לעזור לאנשים.המכונית הזו החזירה לי את השמחה והחזירה אותי לחיים.
אתם אנשים צדיקים ואלוהים ייתן לכם בריאות ושגשוג.אני מתפלל בשבילכם כל יום.תודה, תודה, תודה, 100 פעמים!שלכם מ' גימפלביץ'חברים!תודה על הניסים האמיתיים שאתם עושים! אנו שמחים שאנו יכולים לבוא לעזרת אנשים שזקוקים לכך. הנדיבות והכנות שלכם מעוררות בנו השראה להמשיך לעזור לנזקקים.נמשיך לחלוק איתכם כאן את ההצלחות המשותפות שלנו״..